تصویر هدر بخش پست‌ها

Cute novels

🧋هر چقدر نویسنده باشه قبول میکنیم🧋

پشیمانی پس از عشق پارت ۶

پشیمانی پس از عشق پارت ۶

| DINA

برید ادامه مطلب 

یه تاپ و شلوارک خیلی کوتاه زرد مخملی که روش یه دم خرگوشی بود و یه جفت دستکش انگشتی با یه تل خرگوشی پوشیده بودم.این لباسا خیلی سکسی تر نشونم می دادن.
رفتم همون جا که نشسته بودیم اما آدرین اونجا نبود با چشم دنبالش می گشتم که صداش از پشت سر به گوش رسید:جوون بدنو ببین. 
قبل از اینکه حرکتی بکنم دستاش از پشت دور کمر برهنه ام حلقه شد.می تونستم بالا تنه ی لختش رو حس کنم.               (آدرین +  کاگامی-)
+دخترای لوکا همیشه خوشگل و سکسی هستن اما تو خیلی سکسی تر خوش لباسی.
بعد ادامه داد:تو سکسم باید خوب و کار بلد باشی نه؟
جوابی ندادم که گفت:ولی انگار نمی تونی حرف بزنی نه؟دلبریت خوبه و باس یاد بگیری با حرفاتم دلبری کنی و محظه اطلاعات خواستم بگم که اینجا حرف حرف منه و اگه کاری رو که من می گم نکنی تنبیه می شی.
-باشه
+آفرین دختر حرف گوش کن من‌.

 

به خاطر تاخیر در پارت گذاری معذرت می خوام از این به بعد سعی می کنم پارت هارو سریع تر بزارم.

پارت بعد ۵ تا لایک ۳ تا کامنت عشقمین بای

تصویر پروفایل 🦋 ƧΛПΛ 🦋 سطح تجربه 🦋 ƧΛПΛ 🦋
🦋 ƧΛПΛ 🦋
5 ماه پیش
عالی بید یک لایک مانده
تصویر پروفایل 🦋 ƧΛПΛ 🦋 سطح تجربه 🦋 ƧΛПΛ 🦋
🦋 ƧΛПΛ 🦋
5 ماه پیش
عالی بود یک لایک مونده
تصویر پروفایل Mahya Mohebi سطح تجربه Mahya Mohebi
Mahya Mohebi
5 ماه پیش
عالی بود
پارت بعدیییی
تصویر پروفایل شمیم سطح تجربه شمیم
شمیم
5 ماه پیش
هییی کاشکی لایک ها زود برسه
تصویر پروفایل DINA سطح تجربه DINA
DINA
5 ماه پیش
تنکس
تصویر پروفایل ensiyeh dehghanjalil سطح تجربه ensiyeh dehghanjalil
ensiyeh dehghanjalil
5 ماه پیش
عالی
تصویر پروفایل DINA سطح تجربه DINA
DINA
5 ماه پیش
ممنون عشقم
تصویر پروفایل شمیم سطح تجربه شمیم
شمیم
5 ماه پیش
عالی بود و منتظر پارت بعدم
تصویر پروفایل DINA سطح تجربه DINA
DINA
5 ماه پیش
ممنون سعی می کنم پارت های بعد و طولانی تر بنویسم
ارسال نظر آزاد است اما می‌توانید برای استفاده از امکانات و کسب تجربه وارد شوید
پاسخ به
لطفا دوباره تلاش کنید
نظر ثبت شد