تصویر هدر بخش پست‌ها

Cute novels

🧋هر چقدر نویسنده باشه قبول میکنیم🧋

پشیمانی پس از عشق پارت ۷

پشیمانی پس از عشق پارت ۷

| DINA

یلداتون مبارک عشقا

پر انرژی برید ادامه مطلب 

دختر کار بلدی بودم و همه جوره دلبری می کردم پس باید کارم رو شروع کنم. 
به سمتش برگشتم و دستش رو گرفتم و به سمت مبل بردمش و گفتم:بشین پاهات درد می گیرنااا.
تک خنده جذابی کرد و دستمو کشید که افتادم تو بغلش. خواستم از بغلش دربیام که نذاشت.
+کجا خانم خانوما 
با لوندی گفتم:کارمو شروع کنم دیگه. 
+واسه اون کارا هنوز زودِ.من الان گشنمه،ناهار می خوام. 
دمر روی پاهاش خوابیدم وبا ناز پرسیدم:چی دوست داری واست درست کنم؟
حالت متفکر به خودش گرفت و گفت:پاستا
گفتم:باشه 
و به سمت آشپزخونه رفتم و شروع به درست کردن پاستا کردم.
                                   .........................................
تقریبا کارای پاستا داشت تموم می شود فقط مونده بود پختنش. ناگهان گرمی رو روی کمر برهنه ام حس کردم برگشتم،آدرین بود.
دستی به لبم کشید و گفت:می خواستم تا اومدن بچه‌ها صبر کنم اما از اونجایی که من پسر خوداری نیستم نمی تونم وجود یه دختر سکسی رو چشمام تحمل کنم و کاری باهاش نکنم.
بعد حرفش دستش رو زیر پاهام انداخت و بغلم کرد و به سمت اتاق برد و انداختم روی تخت.
همینطور داشت بهم نگاه می کرد که گفتم:مطمئنی نمی خوای منتظر رفاقت بمونی.
سری به نشونه ی آره تکون داد و

 

پارت بعد منحرفیه

برای پارت بعد ۵ تا لایک ۸ تا کامنت 

تصویر پروفایل 🦋 ƧΛПΛ 🦋 سطح تجربه 🦋 ƧΛПΛ 🦋
🦋 ƧΛПΛ 🦋
5 ماه پیش
عزیزم پارت بعدیییییی
تصویر پروفایل DINA سطح تجربه DINA
DINA
5 ماه پیش
ممنون عشقم به اونجا هاشم می رسه
تصویر پروفایل 🦋 ƧΛПΛ 🦋 سطح تجربه 🦋 ƧΛПΛ 🦋
🦋 ƧΛПΛ 🦋
5 ماه پیش
مگه شپ آدرینتی نیست 😨
تصویر پروفایل 🦋 ƧΛПΛ 🦋 سطح تجربه 🦋 ƧΛПΛ 🦋
🦋 ƧΛПΛ 🦋
5 ماه پیش
پس مرینت چی
تصویر پروفایل 🦋 ƧΛПΛ 🦋 سطح تجربه 🦋 ƧΛПΛ 🦋
🦋 ƧΛПΛ 🦋
5 ماه پیش
عالی بود
تصویر پروفایل DINA سطح تجربه DINA
DINA
5 ماه پیش
خوشحالم از رمانم خوشت اومده سعی می کنم زود پارت بدم
تصویر پروفایل شمیم سطح تجربه شمیم
شمیم
5 ماه پیش
لطفا پارت بعدی رو بده
تصویر پروفایل DINA سطح تجربه DINA
DINA
5 ماه پیش
ممنون اگه حمایت بشه زود زود پارت می دم
تصویر پروفایل Zahra Shafiei سطح تجربه Zahra Shafiei
Zahra Shafiei
5 ماه پیش
بده
تصویر پروفایل S.M سطح تجربه S.M
S.M
5 ماه پیش
آفرین
ارسال نظر آزاد است اما می‌توانید برای استفاده از امکانات و کسب تجربه وارد شوید
پاسخ به
لطفا دوباره تلاش کنید
نظر ثبت شد