تصویر هدر بخش پست‌ها

Cute novels

🧋هر چقدر نویسنده باشه قبول میکنیم🧋

💦slave to pleasure👅

💦slave to pleasure👅

| D і᥆ᥒ

ادامه این پارت منحرفی نیست اما پارت بعدی خیلی منحرفیه و خیلی طولانیه.


مرینت:

وقتی بلند شدم فقط صدای آه و ناله میومد.لباسم رو پوشیدم تا ببینم دارن چیکار میکنن.

رفتم کنار در یکی از اتاقا که درش نیمه باز بود.دیدم پسره داره با دختره سکسی میکنه.بد جور تحریک شدم پس سریع رفتم سراغ کارم تا یکی رو واسه خودم جور کنم.

آدرین:

اصلا حالم خوب نبود پس رفتم پیش جک.مطمئنن اون با خدمت کاراش حالمو بهتر می‌کرد.

رسیدم به بار.رفتم داخل.صدای آه و ناله ی دخترا همه جارو پر کرده بود.دور و ورمم که پر دخترای سکسی بود.خب همه تحریک میشن.

یه دفعه چند تا پیک شراب و خوردم.سرم گیج میرفت نمیدونستم دارم چیکار میکنم فقط میدونم رفتم پیش یه خدمت کار که ظاهرا تازه کار بود.....

مرینت:

داشتم سفارشات مشتری هارو می‌بردم که یه پسره اومد منو برد داخل یکی از اتاقا.

شرت و سوتینیم رو در آورد و لباش و گذاشت رو لبام.....


گفتم منحرفیش واسه پارت بعدیه.

بهتون قول میدم که وقتی پارت بعدی رو بخونین آبتون بیاد🤡

تصویر پروفایل معصومه زلفی سطح تجربه معصومه زلفی
معصومه زلفی
4 ماه پیش
دو ماه از این پارت گذشته
تصویر پروفایل rina سطح تجربه rina
rina
5 ماه پیش
من اولیا خیسیدم بعدیش چی میشه🤤💦🍑🍆
تصویر پروفایل ........ سطح تجربه ........
........
5 ماه پیش
تلو خدا پارت بعد
تصویر پروفایل ♡♧ سطح تجربه ♡♧
♡♧
6 ماه پیش
تروخدا پارت بعد رو بزار یا اگرم گذاشتی ما باید از کجا بیاریمش؟
تصویر پروفایل مارال سطح تجربه مارال
مارال
6 ماه پیش
نمی دی؟؟؟؟؟؟؟
تصویر پروفایل Ethh سطح تجربه Ethh
Ethh
6 ماه پیش
داداش خیسیدم پس کو پارت بعد تا بیشتر بخیسم 👙💦💦
تصویر پروفایل فاطی سطح تجربه فاطی
فاطی
4 ماه پیش
پارتتتت
جان من جان خودت جان هممون که میخوایم پارت بعد رو بدی ، پارت بدههههه
تصویر پروفایل D і᥆ᥒ سطح تجربه D і᥆ᥒ
D і᥆ᥒ
6 ماه پیش
باید فیلمی کمیکی چیزی ببینم تا ایده بگیرم و زیاد منحرفی باشه ولی همه ی کمیکارو خوندم و وقت ندارم فیلم ببینم:)
تصویر پروفایل معصومه زلفی سطح تجربه معصومه زلفی
معصومه زلفی
5 ماه پیش
من ایده های زیادی دارم می تونم بیام گفتمان؟
کی پارت میدی عالییی
تصویر پروفایل Aiioki سطح تجربه Aiioki
Aiioki
6 ماه پیش
لطفاً پارت بعد دایون خیلی دلم میخواد ادامه اش بدی
تصویر پروفایل Thjkjkk سطح تجربه Thjkjkk
Thjkjkk
6 ماه پیش
سلام دایون عزیزم لطفاً به خاطر دل ما ها هم که شده پارت بده میلسی
ارسال نظر آزاد است اما می‌توانید برای استفاده از امکانات و کسب تجربه وارد شوید
پاسخ به
لطفا دوباره تلاش کنید
نظر ثبت شد