تصویر هدر بخش پست‌ها

Cute novels

🧋هر چقدر نویسنده باشه قبول میکنیم🧋

بخش منحرفی رمان sweet revenge

بخش منحرفی رمان sweet revenge

| D і᥆ᥒ

🤡🚬


^از زبان مرینت^

دیدم لوکا داره لبام رو میخوره.منم پاهام رو دور کمرش حلقه کردم و همراهیش میکردم.[همه ی آدرینتی ها الان جرم میدن🤡🚬]

همینطور که لبام رو می‌خورد لباسام رو دراورد[به غیر از شرت] و منو انداخت روی تخت.

کلش رو توی گودی گردنم فرو کرد و هی گازش می‌گرفت و منم آه و نالم شروع شد.

بعد رفت سراغ ممه هام و باهاشون بازی می‌کرد.هی میخوردشون و گاز میگرفت.منم که حسابی داشتم حال میکردم رفتم سراغ لباساش و اونا رو در آوردم.

یه دفعه کیر بزرگش افتاد پایین و منم شروع کردم به خوردنش و اونم از سر لذت ناله های مردونش رو آزاد می‌کرد.

بعدش که ارضا شد شرت منم درآورد و کصم که حسابی خیس شده بود رو لیس میزد.منم هی آه و ناله میکردم تا بیشتر تحریکش کنم.

از خوردن کصم گذشت و کیرش رو کرد داخل کصم.منم بخاطر دردی که داشت حتی نفس هم نمیتونستم بکشم.

تا اینکه بالاخره آبش اومد و داخل دهنم خالی کرد.ما هم از شدت خستگی خوابمون برد......

 

میدونم بخش منحرفی رو خیلی زود ازش گذشتم اما دلیلش اینه که این رمان فقط تا فصل ۳ ادامه داره و خودتون میدونید هر فصل ۱۰ تا پارت داره.اگه من فقط یه پارت منحرفی بزارم نمیتونم رمان رو تو ۳ فصل تموم کنم.

 

 

 

 

 

تصویر پروفایل EwaA سطح تجربه EwaA
EwaA
3 ماه پیش
عالی
خوبی؟ میگم پارت بعد رمزش چیه؟
تصویر پروفایل نسیم سطح تجربه نسیم
نسیم
5 ماه پیش
عالی بود
تصویر پروفایل DINA سطح تجربه DINA
DINA
6 ماه پیش
دایون می تونی بگی چطوری باید کاور بزارم؟
تصویر پروفایل D і᥆ᥒ سطح تجربه D і᥆ᥒ
D і᥆ᥒ
6 ماه پیش
فعلا وقت ندارم توضیح بدم.تو وبلاگ لیدی باگ هست
تصویر پروفایل kimiya سطح تجربه kimiya
kimiya
6 ماه پیش
من به تو چیکار دارم
تصویر پروفایل kimiya سطح تجربه kimiya
kimiya
6 ماه پیش
من به تو چیکار دارم
تصویر پروفایل kimiya سطح تجربه kimiya
kimiya
6 ماه پیش
خیلی خری باید با ادرین این کارو میکردد
تصویر پروفایل مـے‌چا✨ سطح تجربه مـے‌چا✨
مـے‌چا✨
6 ماه پیش
تو هم خیلی کصخلی که نمیدونی این روند داستانه
تصویر پروفایل D і᥆ᥒ سطح تجربه D і᥆ᥒ
D і᥆ᥒ
6 ماه پیش
تو که داری به من فحش میدی تو گفتمانت نوشتی مودب باشید؟ این رمان خودمه و هرجور دوست داشته باشم ادامش میدم و تو نمیتونی باعث بشی که روند داستان رو عوض کنم در ضمن این رمان طرفدار های به خصوص خودش رو داره و اگر دوست نداریش نخون من اصلا نظر تو واسم مهم نیست
به توچه رمان خودشه دوس داره اینجوری بنویسه خوشت نمیاد لازم نیست بخونی
تصویر پروفایل kimiya سطح تجربه kimiya
kimiya
6 ماه پیش
کی با کو بود جقله
تصویر پروفایل مـے‌چا✨ سطح تجربه مـے‌چا✨
مـے‌چا✨
6 ماه پیش
میشه خفه شی؟
تصویر پروفایل kimiya سطح تجربه kimiya
kimiya
6 ماه پیش
نه نمیتونم خفه شم چون طرفدار ادرینم بعدشم خودت خفه شو برو داستانت رو بنویس جوجه
تصویر پروفایل D і᥆ᥒ سطح تجربه D і᥆ᥒ
D і᥆ᥒ
6 ماه پیش
ولی به نظرم باید خفه شی چون چیزایی میگی که نباید بگی اصن تو طرفدار آدرینی خو به ما چه؟!
تصویر پروفایل Ayora.S سطح تجربه Ayora.S
Ayora.S
6 ماه پیش
طرفداره آدرینی دلیل بر این نی هر داستانی دیدی توش آدرین با مرینت شیپ بشه اگه با داستانش مشکل داری نخون نه بهت بابتش پول میده نه زورت کرده
تصویر پروفایل 𝙖𝙗𝙧𝙖 سطح تجربه 𝙖𝙗𝙧𝙖
𝙖𝙗𝙧𝙖
3 ماه پیش
ت نویسنده رمان نیسی ک کی با کی چیکار میکرد
تصویر پروفایل D і᥆ᥒ سطح تجربه D і᥆ᥒ
D і᥆ᥒ
3 ماه پیش
دیگه‌ادامه‌نمیدم‌ولم‌کنین‌دیگه‌🛐
تصویر پروفایل alive creature سطح تجربه alive creature
alive creature
6 ماه پیش
قلبم داره درد میگیره به شدت
تصویر پروفایل 👑King hellcat👑 سطح تجربه 👑King hellcat👑
👑King hellcat👑
6 ماه پیش
عالی ❤️❤️❤️
تصویر پروفایل D і᥆ᥒ سطح تجربه D і᥆ᥒ
D і᥆ᥒ
6 ماه پیش
تنکس
ارسال نظر آزاد است اما می‌توانید برای استفاده از امکانات و کسب تجربه وارد شوید
پاسخ به
لطفا دوباره تلاش کنید
نظر ثبت شد